مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-11ورزشي

جام جهانی زیر 17 سال| برد تاریخی ایران مقابل قهرمان جهان با بازگشت طلایی


تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در یک بازی تاریخی برزیل را شکست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان از ساعت 15:30 امروز اولین بازی خود در جام جهانی زیر 17 سال را مقابل برزیل در ورزشگاه بین المللی جاکارتا آغاز کرد که این بازی در پایان نیمه اول با برتری 2 بر صفر شاگردان فلیپه لئال تمام شد.

در آغاز نیمه دوم و ورود کسری طاهری روند بازی تغییر کرد و شاگردان حسین عبدی با یک بازگشت طلایی موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر 2 شکست بدهند.

برزیلی ها مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی هستند.

ایران با این نتیجه به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس در رتبه دوم گروه قرار گرفت و برزیل نیز با تفاضل گل بهتر در قیاس با نیوکالدونیا سوم شد.

داور: سلوین براون(هندوراس) کمک ها: جرسون اوریا و امانوئل آگیره(هر 2 از هندوراس) کارت زرد: - کارت قرمز: - گل: یعقوب براجعه(54) کسری طاهری(69) و اسماعیل قلی زاده(73) برای ایران/ رایان(28) و ابوالضل زمانی(1+45) برای برزیل ترکیب ایران: رشا شکوری، نیما اندرز، حسام نفری، عرفان درویش عالی، اسماعیل قلیزاده، امیر محمد رزاق نیا، یعقوب براجعه، ابوالفضل زمانی(3+90- علی حسنی)، ماهان صادقی(75- محمد عسکری) ابوالفضل ذلیخایی و ابوالفضل موردی(46- کسری طاهری(75- رضا غندی پور) سرمربی: حسین عبدی ترکیب برزیل: فلیپه گا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی زیر 17 سال| برد تاریخی ایران مقابل قهرمان جهان با بازگشت طلایی

جام جهانی زیر 17 سال| برد تاریخی ایران مقابل قهرمان جهان با بازگشت طلایی